BMW M6 1987
Rok produkcji:1987
Przebieg:145 000 mil
Silnik:3454 cm3 ; 260 KM
Cena:SPRZEDANY
BMW E24 to prawdziwa legenda marki ze śmigłem. Coupe narysowane przez Paula Bracqa uznawane jest za jedną z najlżejszych form lat 70-tych i 80-tych jeżeli chodzi o design dwudrzwiowego i czteromiejscowego formatu. Wersja M6 z kolei należy do najbardziej poszukiwanych. W odróżnieniu od europejskiej M635 CSi z silnikiem o kodzie M88/3, M6 przygotowywane na rynek amerykański zostały wyposażone w silnik typu S38 o mocy 256 koni mechanicznych. Wersja zza Wielkiej Wody pozostają bardzo poszukiwanymi autami biorąc pod uwagę ich niską produkcję – tylko 1767 samochodów, przy czym prezentowany egzemplarz jest jedną z zaledwie 319 sztuk z ostatniego roku produkcji. Ma piękny, czarny i wciąż fabryczny akrylowy lakier oraz piękne, jasne wnętrze. Jego sinik wzmocnił kultowy amerykański tuner samochodów BMW, firma Dinan.
BMW M6 oferowane przez Galerię Stacji Klasyki jest samochodem wyjątkowym. Samochód ten opuścił fabrykę latem 1988 roku w specyfikacji amerykańskiej. Nadwozie w kolorze Shwarz jest zestawione z piaskową skórą we wnętrzu. Po ponad 30 latach M6 wciąż prezentuje się rewelacyjnie. Wszystkie podzespoły mechaniczne były w samochodzie serwisowane na czas i są w nienagannym stanie. BMW jest bezwypadkowe, całe nadwozie jest w oryginalnym lakierze. 16-calowe felgi BBS RS dopełniają obraz klasyka z lat 80-tych. Wnętrze nie posiada śladów zużycia, gdyż po przyjeździe auta do Polski zostało poddane renowacji. Wszystkie elementy elektryczne, takie jak przełączniki siedzeń czy nawiewów, działają znakomicie. Komputer sterujący silnika został poddany tuningowi – dzięki czemu silnik osiąga około 25 KM więcej niż w momencie, gdy opuszczał fabrykę. Modyfikację sterownika wykonał jeden z najbardziej uznanych tunerów bawarskiej marki – DINAN. Jest to wyjątkowe pod każdym względem auto obok którego nie da się przejść obojętnie, ze względu na jego nietypowy i rzadki lakier oraz świetne wyposażenie. Ten samochód na pewno będzie radością kolekcjonera, jak i po prostu amatora ciekawych youngtimerów.