Porsche 911 Cabriolet

Rok produkcji:1984
Przebieg:122 000 mil
Silnik:3164 cm3 ; 204 KM
Cena:SPRZEDANY
Niesamowity sukces rynkowy trzylitrowej jednoski produkowanej od 1978 roku, skłonił Porsche do wprowadzenia sześć lat później, wersji o pojemności 3.2 litra – była to ostatnia odmiana silnikowa dostępną przed debiutem następcy, modelu 964. Zmian w porównaniu do trzylitrowej “supercarrery” było wiele – odświeżono stylistykę, wymyślono nowe zawieszenie i poprawiono hamulce. Na klapie pojawiła się nazwa Carrera zamiast liter SC. Największe zmiany były jednak mechaniczne. Dotychczasowy sześciocylindrowy silnik o pojemności 3.0 został zastąpiony większą jednostką. 3.2-litrowy silnik różnił się od poprzednika 80% części. Zastosowano m.in. wał korbowy z wersji Turbo, wzrósł stopień sprężania i zamontowano nowy układ wydechowy – od 1987 roku wszystkie samochody zostały wyposażone we wspaniałą skrzynie G50. Przez wielu 911 Carrera 3.2 jest uznawana za najlepsze klasyczne 911.
Oferowane przez Stację Klasyki Porsche 911 kabrio 3.2 litra opuściło fabrykę w Niemczech w 1984roku. Oryginalnie w kolorze Guards Red przewidziane na rynek amerykański, samochód ten został niedawno sprowadzony do Polski. Pod naszą pieczą przeszedł renowację lakierniczą, dodatkowo całe podwozie zostało oczyszczone suchym lodem, a następnie zabezpieczone. Fotele oraz boczki drzwiowe zostały na pokryte nową skórą z palety Porsche, a dach otrzymał nowe poszycie. Od strony mechanicznej remont przeszło zawieszenie oraz układ hamulcowy. Klimatyzacja przeszła kompletną odbudowę i obecnie w pełni działa. Samochód jest zarejestrowany w Polsce, na białe tablice i jest gotowy do jazdy. W naszych rękach przejechał ponad 2 tys kilometrów dając nam wiele radości.
































